RSS

Mutlitasking.

10 Jan

Just nu är det mycket! Träning, bestående av gymnastik, gymmet, fotbollen och dansen. -_- Det är mycket som blivit lidande då jag satt fyllnader i första hand. För just nu är prio ett att bygga lite massa. 🙂 lite voltande är skoj, likaså dans! Och fotbollen har precis börjat, jag kommer vara där en gång i veckan och löpa! Chrille har lagt upp det så det passar in med gymmandet, vilka muskelgrupper osv före och efter. 🙂

Idag torsdag och igår onsdag var jag på hällbergaskolan! Riktigt kul faktiskt! Jag har slutat på Fröslunda och är nu i poolen igen. 🙂 Dagens lektioner var blandade och det framgår av tavlan! Det är dikter, engelska och algebra! :

20130110-214411.jpg

Träning idag då, Johans jävla ryggpass, inte så skönt. Det var övningar jag inte brukar göra, samtidigt är det bra. Det tvingar mig att bryta mitt eget mönster som man lätt hamnar i. 😉 Men att avsluta med sex set chins till failure var inte det roliga, var hälsade döda armar och rygg haha! 😀

Ingen bastu heller idag, fan vad irriterad man blir när den är liksom lite halvljummen bara! @s”!p+#! Typ så känner man haha! Äh, imorn är det fredag, SUIT UP TIME!

//C

20130110-214615.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på januari 10, 2013 i Random

 

Kommentera

 
