RSS

Uthållighet.

07 Jan

Ja var är den? Chrille tänkte smygstarta med lite extra konditionsträning innan fotbollen började, det är bara det att jag glömde bort det haha! Fan lungorna och hjärtat fick jobba idag må jag säga, ändå var det inte så mycket fart i benen haha! Men! Fotbollen är ju för mig, något kul och träning för just konditionen! Så jag är nöjd och hade kul iaf! 🙂

Uppladdningen med mat kunde iofs varit bättre, men jag får avluta dagen med två måltider helt enkelt. Jag undrar hur lång tid det kommer ta för mig att äta upp den här skiten… Lite över 500 gram nötfärs, hällde i lagom me pasta, ett paket krossade tomater och ca 250 gram grönsaker. Voila! En bunke med mat! 😀

20130107-225252.jpg

20130107-225300.jpg
Och just det, stekspade-fan gick av. 😦

Annars har jag fan inte gjort ett smack idag, kolla på tv, städa, hänga vid datorn, handla och göra av med alla flaskor och pant. Och städa lite till. 😀 jag hade så tråkigt ett tag att jag bara låg i soffan och kollade upp i taket. Väl där såg jag min gitarr på väggen, så jag spelade en timme ungefär på den. OCH ÅT KINDERÄGG! Det är avkopplande att sitta med gitarren ibland. 🙂

20130107-225450.jpg

Nu är det mat och tv som gäller. Och en dusch kanske, vore mysigast så. Haha. 😀 lev väl!

-Chrille

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på januari 7, 2013 i Uncategorized

 

Kommentera

 
