RSS

Skål.

06 Jan

Och det i dubbel bemärkelse. 🙂 Tro det eller ej, men Christian Luu var ute och skålade igår kväll. Det är en sak som jag har märkt, jag och alkohol är igen bra blandning, men om man tar ett glad till middagen så blir det inte så farligt för mig. 🙂 Oerhört bra träning idag, jag kommer till den.

Den andra skålen handlar om mina matvanor hemma. Antingen så måste jag köpa större djupa tallrikar eller, ja det finns inget eller. Maten får inte plats på en vanlig tallrik haha! 😀

20130106-230618.jpg

20130106-230625.jpg

20130106-230639.jpg

Söndagen är och förblir en slappar dag. Dagen har bestått av träning, mat och gossip girl. 😀
Imorgon börjar fotbollen, det ska bli kul att springa lite? Perfekt intervallträning en gång i veckan liksom. 😉

Väl mött, vi hörs!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på januari 6, 2013 i Hälsan, Träning

 

Kommentera

 
