RSS

Tittut.

03 Jan

Tredje dagen i rad nu. Alltså det är helt stört, jag äter och äter och är hungrig och är varm hela tiden. Måste fan kika upp om det hat något med kroppen att göra att den jobbat och håller på. Jag har tränat som en idiot och bara ätit. Jag har ju varit ledig. Kanske växer lite! 😀 Benen ska vi inte prata om, får ta i med händerna när man ska sätta sig
Eller resa sig. Precis som det ska vara. 😉

Idag när jag och björnen (läs Clarence) tränade sa han att han hittade något på min arm! Vettefan om den varit där förut, men en ven på baksidan av triceps liksom. -_- Skönt är det nu iaf med den uberhårda träningen när man får äta och ladda en massa. Men shit vad det tar på kroppen, jag är liksom öm och stel lite här och var! Och axlarna måste jag göra något åt. Blir ju cp på de problem jag har!

20130103-233942.jpg

Idag var vi förresten och kikade lite på stan. Jag tittade efter nya kläder att åka skidor i, jag hittade även några jag såg som man kanske skulle haffa! 😀 Det kostar fan att ligga på topp kan jag säga, nu får man snart börja hålla i pengarna haha! 😀

20130103-234127.jpg

Jajapp imorgon är det mera träning och mat! Fy fan måste passa på att träna ur sig som fan när man ändå är ledig! 🙂
hej svejs

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på januari 3, 2013 i Hälsan, Träning

 

Kommentera

 
