RSS

Björnen.

02 Jan

Morgonträningen idag blev aldrig av, igår kväll började det göra ont som fan i nacken och sträcker när man lutar på huvudet. Det var ännu värre när jag vaknade så det blev ko-lugnt hemma istället.

Hopp iväg till Stockholm och hämta en bil istället! Jag fick agera chaufför för att vi skulle få hem den andra bilen. 🙂

20130102-223943.jpg

Jag tänkte att det borde snart vara dags att bli stilig på riktigt! Och vem är inte snyggare ön Mr Bass?!? 😀 Fråga Ida, hon vet. 🙂

Efter sju hade jag iaf bestämt att möta upp med björnen för lite benträning! Stackaren låg på golvet och kopplade efter luft när vi var klara. Det gjorde iofs jag med men det behöver vi inte nämna. 😉 tack för idag, imorgon är en ny dag. 🙂 lev väl!

20130102-224204.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på januari 2, 2013 i Hälsan, Träning

 

Kommentera

 
