RSS

Örebro?!

30 Dec

Det har gått 5 dagar och jag är nu på väg hem från Örebro! Träning och jobb har stått på schemat, jag är ju ledig i tre veckor nästan från mitt jobb så jag har hälsat på lite och jobbat extra! 🙂 Det går åt i juletid. 😉 Det kändes faktiskt bra, det tog fem minuter sen var jag innebo det igen haha! JOBBAR SOM EN CHEF!

Gästspel på ett nytt gym denna vecka också, ett gym som jag faktiskt skulle kunna tänka mig att träna på om jag skulle få för mig att flytta till Örebro. Enda problemet är att det var Friskis… De stänger ju av folk så fort de ser en ven på armen eller dylikt, så det skulle inte passa min byggarstil när det gäller träning. För mycket skrik och stånk på mig. 😉

20121230-193430.jpg

Lägg märke till hur vattning jag är! Det är mycket mat och vatten som slängs ner i magen på mig nu. Herregud jag känner mig jättetjock vissa dagar, fastän jag är ganska smal än. Har man varit i tävlingsform är mycket tjockt för en haha.

Fredag kväll var trevligt! Jag chefen (Haur) och sara var på sushi yama och förgjorde några fiskar! Jag åt iofs massa annat trams. Yukinik bento osv osv vad det nu heter. Det blev ingen Jensens på lördagen, tack Isabelle, sara och alla ni andra som lämnade mig ensam haha!

20121230-193747.jpg

Nog om det, nu är det snart nyårsafton! Jag är på väg hem för att lägga champagnen på kylning! Imorgon är det middag och ståhej med familj och vänner! Glöm inre bort vad livet går ut på, lev väl med de omkring dig! 🙂

Live long and prosper!

20121230-193921.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på december 30, 2012 i Träning

 

Kommentera

 
