RSS

Tacos.

23 Nov

Det hade varit fint med tacos… Det var nämligen tacobuffé på jobbet idag. Men jag fick värma upp med lite grönt för jag hade min matlåda nere i personalrummet! Det var ingen lätt match att sitta där med dofterna och alla andra som satt och glufsade i sig sina tacos. Men SKAM DEN SOM GER SIG, min tid kommer. Fy fan vad jag ska äta i december!

För övrigt, lugn fredag inkommande. Ska bog försöka spela lite idag tror jag. 🙂 snart gym, och sedan lite tvätt! Fattas bara solariet. 😛

Hej så länge!

20121123-162943.jpg

20121123-162951.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på november 23, 2012 i Uncategorized

 

Kommentera

 
