RSS

Linjer!

13 Nov

Så här på kvällskvisten är det mobilhäng som gäller och jag sitter och tittar igenom lite bilder och filmer. Jag hittar en rolig bild som får mig att småle lite för mig själv här! På torsdagen förta veckan försökte jag träna gymnastik lite smått och döm av min förvåning när jag dammade till med några varv på matta! 😀 De är inte så bra, det känns konstigt och kroppen hänger inte med riktigt. Men fan så kul det var. Och lite raka linjer i sina övningar har man ju kvar i alla fall. 😉

På torsdag är det gymnastik igen, men jag avstår nog denna vecka. Dels för att fortsätta vila höften och dels för att detta är slutspurten innan anmälningstiden till AF går ut! Så jag lägger ner all energi på det tänkte jag. 🙂 Ska bli spännande att se hur det känns i helgen i de olika tävlingsmomenten!

Nog om det, nu är det krama kudden som gäller! 🙂 hej svejs!

20121112-232844.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på november 13, 2012 i Uncategorized

 

Kommentera

 
