RSS

Rodd!

11 Okt

Alltså helvete för den idioten som kom på att det ska vara rodd i athletic fitness! Hoppas han/hon snubblar och gör illa sig eller något. För inland kan det vara jobbigt att träna något speciellt, men rodden är fanimej tråkig, jobbig, fantasilös, oerhört utmattande och allmänt stört! Det här var fan inte vad jag gick med på, vi vill ha hinderbana!

Hur som helst, det är bara att gilla läget, jag har just insett att jag även är asdålig på det där med rodd haha! Förhoppningsvis hinner man bli någorlunda bra!

Maten idag var kul, en stackars potatis fick trängas på tallriken haha! På tal om mat, jag skulle fan tänka mig att gå två timmar ikväll bara för att få äta ett vanligt mål mat efter eget önskemål! 😦

20121011-210714.jpg

Något som kommer att bli mycket mindre av nu är fotbollen! Fan vi har haft så jävla kul senaste tiden! Det börjar bli bra spring i benen. :)) Igår när träningen var över kände jag att det fanns lite kvar att kräma ur låren! BAM! Så när alla andra gick av planen och hick och duscha körde jag 15 intervaller! Gud vad skönt det är att pressa sig till max för att sedan ta en varm dusch!

Imorgon är det LEGDAY på gymmet och lite dans! Fan så skönt! 🙂
See ya!

20121011-211218.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på oktober 11, 2012 i Uncategorized

 

Kommentera

 
