RSS

Skor!

30 Sep

Två dagar och två par skor! Mycket effektivt må jag säga! Mamma och Stefan kom hem från London igår lördag, och det innebar ett kärt återseende och några saker vi fick! Bland annat ett par Lonsdale skor! Farsan hade mig sig en låda till Eskilstuna också! Han var här över helgen. Det roliga är att de skorna jag fick av honom är en ”födelsedagspresent”?! Jag fyller år den tjugosjunde augusti… -_- hur som helst, coola var de iaf. Så jag är nöjd. 😀

20120930-225934.jpg

För övrigt, jag är trött, seg och hungrig. Men jag har kul och lär mig lite på resans gång! Jag ska börja en liten diet för att testa mina egna kunskaper! 🙂 den startar imorgon måndag men jag har redan tjuvstartat lite i helgen. 😉 därav hungern…

Nu är det dusch, chilla och sen sova! Vi får se om jag tar milen imorgon med?? :))

20120930-230119.jpg

Och en bild på Antony Morato skorna! 🙂

20120930-230217.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på september 30, 2012 i Uncategorized

 

Kommentera

 
