RSS

Citrusfrukt?

24 Sep

Det var en het debatt om vilken sorts rund syrlig sak det var. Satsumas? Clementiner? Mandariner? Fan det är en hel jävla djungel! 😛 men Chrille, stark och envis som han är hittade bevis! 😉 Och vad jag tror är så gott med dem är att de är lite sura! :))

20120924-224641.jpg

Det har varit en hel del dans och fotboll den senaste tiden och jag känner att höften vill vila lite.. Så jag sa till mig själv igår att jag inte skulle träna idag… Det gick ju bra.., :O Jag lyckades övertala mig själv till ett cxworx pass på gympozz och rygg på powergym..
Höften fick det inte lina jobbigt idag iaf haha! Det tråkiga är att cxworx inte är ett renodlat corepass.. 😦

Men det gick bra iaf! Och det var även skönt att dra till ned ett ordentligt gympass idag. Det har varit lite slött där! Det är en svår fråga och balansgång mellan om man ska bygga, vara smidig, uthållig eller vad man nu vill?! -____-
Det blir nig bra i slutändan, jag har ett hum om hur jag ska lägga upp det! :))

20120924-225204.jpg

Det har blivit mycket av sånt här på senaste tiden, jag tror det är därför kroppen strejkar lite.. Nu är det här en gammal bild!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på september 24, 2012 i Hälsan, Random

 

Kommentera

 
