RSS

Tipset!

19 Sep

Fifan! Igår kväll när jag städade lite hittade jag mitt spelkvitto på lången från i helgen! Jag hade totalt glömt bort att jag spelat för sist jag spelade var i våras tror jag. 🙂 Hur som helst, jag kollade upp resultaten på nätet och det visade sig att jag vunnit haha! Bam! Alla fyra matcher gick in!

20120919-212920.jpg

Det blev några hundra kronor plus iaf! 🙂

Idag var jag ledig så jag hann med att träna två gånger! Först gymmade jag vid lunchtid, och spelade fotboll på kvällen. Jag har börjat hitta ännu fler ådror på armarna som poppar upp lite här och var! Det börjar se äckligt ut.. Jag ska börja deffa under nästa månad, så det kommer bilder i december sen! Så får vi se hur smal man kan bli! :))

20120919-213153.jpg

Det är här vi spelar fotboll! Det blir en del löpningar på den där plan haha! Det jag gillar med fotbollen är att vi har så kul tillsammans! Och det är en jävla bra intervallträning! Då slipper jag stå på ett jävla löpband eller crosstrainer..! 😛 Det enda minus är skaderisken och att man sliter ganska hårt på kroppen, så det stör gymträningen lite samt återhämtningen! :O

Men jag trivs iaf! :))

Fixa imorn trixa lite här hemma då och sen dö framför teven! Det blev ingen bio idag, folk vägrar ju hänga med haha! 😦

20120919-213733.jpg

Fyfan, sommaren och mc-åkandet är borta…

Men vi är glada iaf! Life is good!

20120919-214022.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på september 19, 2012 i Träning

 

Kommentera

 
