RSS

Shbam!

17 Sep

Alltså bam! Någon börjar bli tung på med det här med dans! Jag och Maria svängde loss ordentligt idag på gympozz! 😀 Py står ju där framme som ledare så hon räknas inte! Men fan vad kul det är med den här träningen! Kom och joina oss på gympozz med shbam! :))

20120917-221110.jpg

Riktigt fin dag idag efter lunch och jag bara liksom flyter fram! Det har varit så mycket positiv energi att det känts som att jag tuggat koffeinpiller haha! Mycket bra dag idag, hade träning med en klient, luncha, vila, fika, glänsa i solen, träna, mera chill!, Vilsta, star wars, imorgon är det jobb en kort stund! Sen mera livsglädje!

20120917-221420.jpg

20120917-221436.jpg

Tyvärr hann jag inte med gymmet idag, jag valde att träna lite i hallen när jag ändå var på plats! :)) Det blev en himla massa chins, för många bålövningar och massa brytningar och olika stöd/handståenden i barr!

Imorgon är det tillbaka på gymmet för att kasta lite vikter! Smell you later!

20120917-221800.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på september 17, 2012 i Uncategorized

 

Kommentera

 
