RSS

Yogalates!

12 Sep

Precis som rubriken antyder. Idag stod det YOGALATES på schemat. Jag kan spontant säga att det var inget för mig.. Det var ändå bra balansträning, men belastningen var alldeles för liten. Vidare var jag för stel för vissa moment! Jag råkade ramla omkull vid två tillfällen haha!

Så här laddad var jag inför yogan iaf. 😛

20120912-222539.jpg

Äh på det idag tyckte jag. Så jag hade möte med Gud på gymmet med lite benträning sen. 😉 Jag får hålla mig till de mer pulserande passen på gympozz! För de är asroliga! Gratis kondition liksom, :)) istället för jogga eller stå på ett jävla löpband. Intervaller me no like…

Imorgon är en ny dag, dags att ladda batterier! :)) OCH ÄTA! Deff börjar om en månad… Dags att passa på att äta medan man kan haha!

Puss och kram!

20120912-223003.jpg

20120912-223010.jpg

Lunch och middag! 🙂

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på september 12, 2012 i Träning

 

Kommentera

 
