RSS

Spa.

31 Aug

En vecka snart. Och det var bara andra dagen jag utnyttjat spat. Det är helt otroligt, vi kan utnyttja det helt fritt, och det är 1500kvm..

Hur som helst, idag var det mera anatomi, och jag är helt såld på det!!! Efter middagen testade jag några övningar för abduktorerna som man i vanliga fall inte alls kör! På det smiskade jag vaderna lite. :))

Imorgon är en ny dag med massor av mer spännande innehåll! Rehab och sportskador, stay tuned! :))

20120831-232500.jpg

20120831-232510.jpg

20120831-232521.jpg

Den sista mörkaste bilden är tagen när jag sitter högst upp i ena bastun.. Helt otroligt, två av väggarna är av glas och man har utsikt mot naturen och vattnet! 😀
Här kommer fler kvällar spenderas! :F

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på augusti 31, 2012 i Hälsan, Träning

 

Kommentera

 
