RSS

Födelsedag!

27 Aug

Fi fan idag har varit en bra dag trots enorma smärtor i höger höft som strålar ner i benet.. VÄGRA BLI PÅVERKAD! Negativ energi har inte jag tid med. :)) Jag fyller år, och dagen är snart över. Inga presenter, ingen mat hemma hos mamma, ingen tårta, ingen kram av någon vacker en, ingen klapp på axeln av någon nära.

Men istället mycket glädje och positiv energi av oss alla på kursen! Mycket nyttigt lär vi oss, mycket god mat, (om ändå för lite) , fika så det räcker med råge, skratt och samtal, bra träning inne i Gbg centrum trots höftjäkeln, och mycket mer. :)) jag är ensam på min födelsedag i ett kallt hotellrum, men ändå inte. :))

20120827-230806.jpg

Imorgon är en ny dag, men mycket mera att ta in! Jag ska suga åt mig så mycket som möjligt och lära mig allt vad jag kan! 🙂 Det finns en gemenskap här bland oss man inte riktigt kan ta på, det är som vi alla är drivande inom ämnet! Och det är en härlig känsla. 🙂

20120827-231009.jpg

Och så klart mjölk till maten. 😀 vi höra imorgon för mera update på livet är i Glenn-land!

Ps, många har messat, många fler har skrivit på Facebook. Men bara en har ringt idag.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på augusti 27, 2012 i Träning

 

Kommentera

 
