RSS

Götet.

26 Aug

Nu är jag här sedan ett tag. Lisebergs hemstad, hemmet för alla Glenn, staden med två stycken Ullevi. Osv osv. Efter en jobbig tågresa blev jag uppmött av några andra på utbildningen, och vi var sedan tolv stycken som åt tillsammans på Jensens!

20120826-222016.jpg

Efter mycket om och men lyckades vi ta oss till hotellet där vi bor och ska ha utbildningen, jag checkade in vid åtta har varit här sedan dess. :)) Det är
Väldigt fint och skönt här, rummet är lagom lyxigt för mig, lite smalt i hallen bara annars är det fint. 🙂

20120826-222244.jpg

Nu blir det till att snarka snart, imorgon väntar en lång dag! Jag återkommer! Hej svejs. :))

20120826-222604.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på augusti 26, 2012 i Random

 

Kommentera

 
