RSS

Snabbhet.

14 Aug

Fifan, nästa vecka ska jag prova löpa lite på gräset och sparka boll! :)) jag köpte nya skor igår och de är så sjuuuukt snabba. 😛 De ökar farten med minst 10% , jag lovar. 😉

20120814-203915.jpg

Jag shoppade även loss lite på annat, det blev lite kläder och lite småplock. Nu blir det snålt ett tag haha, har betalat en utbildning jag åker på snart dessutom! :O

Så nu blir det jobba jobba jobba som fan hela månaden och hösten!

Träning? Det hinner jag med också, köttade lite bröst idag, jag tar nog en promenad senare ikväll och ätet middag igen efter det. Just nu sitter jag och trycket i mig lax och pasta!

20120814-204129.jpg

Förutom att sola och allmänt dö idag, har jag hunnit klippa mig. Jag tror mig själv att jag ser ut ungefär så där… Men i själva verket inte alla i närheten haha! 😛 hej hopp med er!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på augusti 14, 2012 i Träning

 

Etiketter:

Kommentera

 
