RSS

Synder.

03 Aug

Jag har syndat. Och det är inte lite…

Jag har under de senare tio dagarna varit både riktigt sjuk och lite halvdålig.. I det sammanhanget har jag stoppat i mig lite vad jag känt för. Dvs ätit lite mindre bra än vad jag borde. 😉 å andra sidan har jag inte heller tränat, eller knappt iaf.

Jag mår bra i huvet iaf. 🙂 Det är bara att fortsätta hårdkörning så fort det går igen. Jag har även lagt om min träning lite, både strukturmässigt men också med min ”image”.
Många som sett mig på gymmet, bloggen eller på fb har ofta fått se mig springa runt i linne.
Inget sånt mer nu.

Inga bilder, tjockisar på vid träning, inget på bloggen. Man kan undra varför, och det finns flera små faktorer. Men den stora skillnaden ligger i min mentala fokus.

Egenkär och egoistisk som jag är kollar jag för mycket i speglarna på gymmet, så det här funkar mycket bättre för mig just nu 🙂 lite jobbigt är det i vissa övningar när man önskar se kontakten och att man är jämn eller så. Men det går bra ändå!

Sen är det också för mycket hype kring form, kontra andra i landet, decembercupen osv. Det blir nog ingen tävling, jag ligger efter alldeles för mycket och all sjuktid jag haft har gjort att utvecklingen har gått åt fel håll.

Men jag tränar på och tar beslut i november! Hur som helst så kommer jag nog åka ner för att titta och lära om inte annat. 🙂 men till dess, får ni inget se!

20120803-154623.jpg

20120803-154629.jpg

20120803-154641.jpg

20120803-154657.jpg

20120803-154708.jpg

Mat är gott. :))

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på augusti 3, 2012 i Uncategorized

 

Kommentera

 
