RSS

Prickig korv!

29 Jul

Så här på tredje fjärde dagen av sjukligheten börjar jag bli lite bättre. Febern är lägre, jag mår inte lika dåligt, magen och kroppen spökar inte lina mycket. Men det är fortfarande långt från bra. Och aptit ska vi inte prata om den finns inte.. Det kommer ni se på bilden sen, jag har knappt ätit på tre dagar..

Nu har jag fått massa spännande utslag som ni också kommer se på bilderna.. Jag vet inte om det har att göra med något jag ätit idag som jag kanske är allergisk mot eller om det har något att göra med mitt sjukdomstillstånd. -_-

Fan vad hungrig jag är förresten, kanske blir något gott på Statoil på vägen till sjukhuset! 🙂

Imma be leaving you soon, tills nästa gång!

20120729-234911.jpg

20120729-234917.jpg

Så snyggt ser det ut nu, och det kliar som fan kan jag säga haha!
Nedan; Örebro. Drar dit så snart jag är frisk. :))

20120729-235020.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på juli 29, 2012 i Uncategorized

 

Kommentera

 
