RSS

OS.

28 Jul

En jävla tur att set bland annat går OS på tv. Jag mår fortfarande blä med feber och en mage som tagit semester. Det bästa med matgörgiftning är att man inte behandlar det, utan man bara ligger där och väntar ut det? :O Och försöker fylla på med vätska så klart. Fan jag ska uppfinna nån mirakelgrej som gör att man blir bra dirr.

Jag har inte jobbat, tränat, varit hemifrån på flera dagar. Och maten hemma är slut. -_- Dags att ringa mamma snart haha! :))

Så jag hoppas ni har en bra helg ni där ute. Min är skit. Bokstavligt talat med också för delen med. 😀

Hej hopp, inte på topp!

20120728-214708.jpg

Så där snygg och pigg är jag. Trololol!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på juli 28, 2012 i Hälsan

 

Kommentera

 
