RSS

Gitarr.

19 Jul

Ni anar inte hur mycket gitarr jag spelat de senaste dagarna haha! Två veckors sjukskrivning gör sitt, jag har så mycket tid över haha! Så snart kanske jag släpper ett eget album?! 😉

Hur som helst, samtidigt som jag varit hemma och tjänat mindre pengar har jag haft desto mer tillfälle att spendera dem på haha! Se bara här..

20120719-000049.jpg

Jag har för övrigt jobbat mycket med träningen i vilstahallen utan vikter! Kul och utmanade på samma gång, uthållighet sökes? Haha gammal och stel gymråtta är vad man blivit. 😛

Fortsätta städa här då! Jobba på!

20120719-000236.jpg

Det där är min ”matplats”…

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på juli 19, 2012 i Uncategorized

 

Kommentera

 
