RSS

Nugårdetfaktisktbra.

15 Jul

Eller iaf bättre om man får säga så. Behandlingen gjorde susen och det känns mycket bättre. Jag skulle behöva kortisoninjektioner på fler ställer i kroppen.. Men huvudsaken är väl ändå att jag ska kunna gå någorlunda normalt för att kunna jobba och sköta dagliga sysslor. 🙂

En vecka till av ledighet pga sjukskrivning väntar iaf. Det känns som att låta höften och foten få vila samt läka en vecka till vore bäst. Samtidigt kör jag rehab med bland annat axlarna.

Peder körde maran idag i Sthlm så vi får se om han är redo för lite träning imorgon. Annars får jag väl stå på händer hemma haha!

Mat mat mat och mera mat. Nu ska det ätas. Vägrar gå ner mer i vikt…

20120715-001157.jpg

Som man ser här så är jag lite ojämn… Det är bland annat det jag ska försöka jobba bort!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på juli 15, 2012 i Uncategorized

 

Kommentera

 
