RSS

Gårbranusomfan.

10 Jul

Nu är det kokta fläsket stekt. 😀 Fy fan, inte nog med att man är sjukskriven, axlarna är cp, ryggen mystiskt inflammerad på ett visst ställe samtidigt som jag tränat fel och fått en osymmetriskt muskelutveckling just över ryggen, antagligen pga att axeln varit konstig. Min vänsterfot kan jag inte belasta, den är svullen som en jävla ballong, jag har iaf tid till läkaren idag om en timme.

Motgångar, motgångar och ännu mer motgångar. Decembercupen känns långt borta nu, men jag har en tanke om att istället lägga fokus på rehab av bland annat axlarna och föröka jämna ut ryggen. Detta allt på lång sikt då. Så det är med ganska säkra ord jag säger att det troligtvis inte blir någon tävling i år. Men vafan, jag är ju trasig, och jag hinner sen bara jag blir bra igen. 🙂

SKAM DEN SOM GER SIG! Men jag känner att man kanske ska vara lite klokare och inte ha så bråttom. 😉 och precis som bilden vill visa så är jag sargad och svag. Men långtifrån slut. Jag säger som en annan jag hört någonstans! (antagligen på film)

Jag är handikappad, inte död.

20120710-144136.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på juli 10, 2012 i Uncategorized

 

Kommentera

 
