RSS

Vila och vänner!

28 Jun

Jobb 10-17. Sola sig lite ute, handla, skratta, grilla, äta, skratta lite till, bland annat. 🙂 Recept på en okej dag! Synd bara att man inte hann vara mer i solen!

Det var finfint att inte träna idag, samtidigt som abstinensen visar sig tror jag kroppen behöver vila. Vi får se om jag hinner träna imorgon innan jobbat, för jag passar nog på att sola efter lunch om jag kan!

De är roliga och knasiga de här två. Riktiga muppar haha, men det passar ju alldeles utmärkt för jag är en praktmupp jag själv haha. :))))

Nu är det game of thrones och lite snarkande på g! 🙂 hörs muppar!

20120628-223652.jpg

20120628-223703.jpg

20120628-223714.jpg

20120628-223723.jpg

Dagens collage! 🙂

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på juni 28, 2012 i Hälsan

 

Kommentera

 
