RSS

De smala!

25 Jun

Dag två med den finska björnen. 🙂 Idag har varit riktigt segt, mer ont än innan, och jag har ändå varit ledig i fyra dagar.. Det visar att det inte handlar om att jag rör på mig för mycket, jag har fått ont i höften som fan av att göra ingenting! Så den spökliknande åkomman hälsar på igen! 😦

Dagens pass då, ARMAR! BAM vad jag älskar det, man känner sig som en riktig gorilla! 🙂 Den pumpen man får av det, är svårt att få lika hård pump i de andra muskelgrupperna! 🙂 Det vi gjorde såg ut så här iaf, och allt med superset:

Skivstångscurls-scotts, hantelcurls-curls utåt, Hammer-sittande curls,

Triceps går jag inte in på detaljerat, men körde dips sist iaf! 🙂

Jag kände av i axeln lite när jag körde triceps, och jag har svårt för vanliga pushdowns tex, jag väger för lite, så får använda vikter vid fötterna för att hålla mig kvar haha. Jag är ganska stark i tric jämfört med andra delar av kroppen. 😉
Kanske har gymnastiken att tacka det för!

Imorgon blir det jävligt lugnt, kanske lite rodd (uthållighet i madkin) och vader. 🙂

Hörs då, nalle puh gav mig styrka idag. 😛

20120625-233147.jpg

20120625-233206.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på juni 25, 2012 i Träning

 

Etiketter:

Kommentera

 
