RSS

Jani bre!

24 Jun

BAM! Till att börja med, påminn mig om att aldrig lägga chinsen sist efter ett monsterryggpass.. Jani tyckte likadant. 😉

Jajapp, vi supersetade rygg idag iaf och drog iväg bland annat latsdrag, kabelrodd, marklyft och chins. Idag måste jag säga att det kändes bättre än igår, men å andra sidan är det svart att ligga på latsidan när man är med Jani..

Jag är fortfarande död hemma, och ska äta mat igen nu! Mat mat mat är det som gäller, jag tänker inte gå ner mer i vikt! 🙂

Här är från idag iaf! Känner mig ganska vattnig, jag öser kreatin som fan just nu. 🙂

20120624-164001.jpg

20120624-164011.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på juni 24, 2012 i Träning

 

Etiketter:

Kommentera

 
