RSS

Midsommardagsträning!

23 Jun

Idag var jag pigg som fan när jag vaknade, jag tog det som sagt väldigt lugnt igår! 🙂

Detsamma jag jag tyvärr inte säga om han jag skulle ha tränat med idag.. Jag ringde han vid 13-14 och hörde när vi skulle köra.. Han svarade att han ute mådde så bra osv osv.. Haha!

Nåja, jag drog iväg med bröst/axlar, men precis som nästan alla tidigare träningar de senaste två veckorna så känner jag mig som vanligt efter passet. Alltså att jag inte är helt slutkörd eller trött. Det kan beskrivas som att jag kanske kört 80% istället för 100..

Jag vet inte vad det är men är inte riktigt mentalt fokuserad eller så.. Inte taggad helt enkelt! 😦 DET FÅR VI TA OCH ÄNDRA PÅ!

Nya tag imorn, och då lovar jag att ge allt! Ps. Midsommar var bra. Ps 2. Jag har mat igen hemma nu! 🙂

Puss och kram!

20120623-232958.jpg

20120623-233030.jpg

 
4 kommentarer

Publicerat av på juni 23, 2012 i Hälsan, Träning

 

4 svar till “Midsommardagsträning!

  1. IDA Q KARLSSON

    juni 23, 2012 at 11:34 e m

    BiffeN, haha!
    Måste bara fråga hur du gör för att orka träna dagligen?! 🙂

     
    • christianluu

      juni 27, 2012 at 12:46 f m

      Jag har satt upp mål som jag följer, och till dem finns det delmål! 🙂

       
  2. Rasmus Eriksson

    juni 24, 2012 at 1:05 f m

    Kan svara på din fråga, han bor 4 min från gymmet! 🙂

     
    • christianluu

      juni 27, 2012 at 12:46 f m

      haha det med, men inte någon större faktor till det haha! 😀

       

Kommentera

 
