RSS

Koffein!

20 Jun

Träningsstart 20:15. Uppladdning: en dos pwo, en celsius, glutamin, kreatin, aminosyror(bcaa&eaa) och malto. = för mycket koffein haha!

Jag var som ett djur hela passet, men nu efteråt får jag lida av konsekvenserna. Jag brukar bli lite hängig och illamående av för mycket uppiggande.. Att man aldrig lär sig haha!

Hur som helst, det blev ett monsterpass med bröst, och jag körde lite mage emellanåt! 🙂

Dagens övningar: hantelpressi snedbänk, sittande bänkpress i maskin, vanlig bänkpress, lutande bänkpress, och två till jag inte vet vad jag ska kalla dem. Allt i superset två och två! 😉

Imorgon torsdag vilar vi för att kunna ta en öl eller två på midsommar, jag lyckades bli bjuden till någon tillställning. 🙂

Här är ett axplock från dagens!

20120620-233132.jpg

20120620-233217.jpg

20120620-233259.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på juni 20, 2012 i Uncategorized

 

Kommentera

 
