RSS

Får.

19 Jun

Helt otroligt, en del har katter och hundar hemma. Men inte en av mina vänner.. De har tre får hemma hos dem! 🙂 ganska coolt, och söta var de med!

Hur som helst, axlar idag, och det gick bra! Jag och Ibra körde 3 superset, dvs 6 övningar, och 2 superset på vader. Alltså jag tränar bra idag, det känns, men det fattas något, en gnista liksom. Kroppen är inte taggad ungefär, och jag är inte så inne på det heller. Dags att skärpa sig!

Gud jag måste bli bättre på det här med att ta bilder, men idag hade jag glömt min telefon hos min kompis så det är en ursäkt för idag iaf! 😉

Här är de små sakerna! Vi hörs!

20120619-011053.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på juni 19, 2012 i Uncategorized

 

Kommentera

 
