RSS

Biceps + bus.

19 Jun

Idag fick jag för mig att köra armar! När jag väl hade börjat blev det bara biceps plus lite lekövningar. Jag kände att det var ett bra pass och hade inte energi till ännu en muskelgrupp!

Nu har jag precis ätit och ska vila lite innan det är dags att äta igen precis innan jobbet som startar kl fem! Jag har även köpt kvarg och ställt i kylen på jobbet så jag har det till hands hehe! 😉

Idag blev det för övrigt 3 supersets och en avslutande bicepsövning. Buset bestod av lite dips och en tricepsövning!

För övrigt väger jag idag ca 61 kilo… Dags att gå upp en del då!

En formbild från idag är vad ni får! 🙂 fred ut!

20120619-153557.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på juni 19, 2012 i Träning

 

Kommentera

 
