RSS

Behandling.

19 Jun

Idag är första dagen på min återinsatta kortisonmedicinering. Det har inte hänt några mirakel men jag hoppas på att känna mig mycket bättre inom ett par dagar!

Jag kom nyligen hem från jobbet och ska få i mig lite föda strax. Det blir väl lite städande och en sväng in i duschen innan jag avslutar dagen framför teven!

Imorgon köttar vi lite ben på kvällen och vilar oss sedan inför midsommar! 🙂

Kramis all of you träningsfreak! 🙂

20120619-235450.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på juni 19, 2012 i Hälsan, Träning

 

Kommentera

 
