RSS

Vilsta!

18 Jun

Idag var jag återigen i vilsta med Peder. Jag tänkte följa honom i det träningsprogram jag gett honom, peppa han lite extra och även utföra min egen ryggträning. 🙂

När vi kom dit var min gamla grupp som jag tränade förut i full gång så jag ägnade en liten stund åt att försöka hjälpa dem, jag måste erkänna att man saknar alla dagar i hallen där man tränat upp sina gymnaster! 🙂

Hur som helst, jag startade med att värma upp och hade som plan att bara köra chins idag. Jag räknade inte riktigt men det blev en ungefär 100-120 stycken, på slutet orkade jag inte mer än 5-6 ordentliga åt gången. mitt nästa mål är att försöka göra 200 under ett och samma pass där alla är strikt utförda!

Peder skötte sig själv ganska bra. Vi gick igenom programmet förra gången och idag gjorde han det bra själv, jag körde bara lite extra övningar med honom på slutet.

Jag fick själv ganska bra kontakt med latsen idag och hoppas på att känna av det imorn!

Nu blir det sängen snart och min lediga dag från jobb är imorgon, för första gången på sex dagar!

Jag tog en sväng till Statoil så här på kvällskvisten, sommarn är här måste vi tro! 😀

20120618-012714.jpg

20120618-012721.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på juni 18, 2012 i Uncategorized

 

Kommentera

 
