RSS

Träning igen.

17 Jun

Det är mycket konstigt. Idag hade jag tid till att träna efter jobbet då jag slutade klockren fem. När jag väl kommit hem, laddat lite, tagit pwo och taggar ner.

BAM! Jag går loss på vikterna, men inser snart att det är alldeles för lite vikt på? Jag skojar inte, jag körde på hälften av vad jag brukar, blev tröttare och hängigare ju mer jag tränade. Pump ska vi inte prata om, det såg bra ut men kändes som kaos.

Jag vet inte om hur jag ska tolka det, jag har ju varit dålig ett tag, och igår fredag åt jag väldigt dåligt. Men ändå, under hela lördagen har jag ätit mycket bra…

Äh, jag gjorde så mycket jag kunde, förhoppningsvis gav det något. Som vanligt ingen dricka idag, men istället mycket mat och nu mycket vila!

Vi tar nya tag och kämpar på imorgon!

Och på måndag får jag min nya medicin, antingen går jag på kortisonet igen eller så får jag en ny biologisk medicin. Tnf a blockerare typ. De ska verka mot det som angriper min egen vävnad om jag förstått rätt haha!

Hur som helst, god natt snart då och kör på! 🙂 hej svejs

20120617-012627.jpg

Seriöst, en av mina favoriter! Sittplatsen i hissen på sjukhuset!! 😀

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på juni 17, 2012 i Random

 

Etiketter:

Kommentera

 
