RSS

Kosttillskott.

12 Jun

Ligger död i sängen.

Jobb om 35 min och jag har inte börjat byta om än haha! Det kanske är dags att röra på sig! 🙂

Igår så städade jag ganska mycket hemma och organiserade om alla saker i köket! Se bild för aktuella kosttillskott. 😛

Jag är död dels pga gårdagens benpass, som vanligt så har jag lagom ont i låren.. De där superseten är farliga haha!

Idag blir det ingen träning men imorgon är vi på chinsen igen!

Väl mött!

20120612-162445.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på juni 12, 2012 i Uncategorized

 

Kommentera

 
