RSS

Nya mål.

01 Jun

Lite snabbt nu bara, jag ska snart iväg på jobb.

Juni 2012:

Nytt jobb
Ny träningsplan
Nytt permanent boende i Eskilstuna
Ny idé om livet fram till december.

Det var det kort sagt, nu gäller det bara att hålla det och utföra det snyggt! 🙂

För övrigt så jobbade jag som en idiot igår på våran smygpremiär på nya jobbet, det resulterade
i en trött och seg Chrille idag på gymmet. :S MEN VI FORTSÄTTER!

Nu har jag fått i mig mat precis, ska bara byta om och ta en kvarg så rör vi oss ner mot stan. HEIPA

Fan undrar var vi hamnar i sommar, en sak vet jag iaf. DETTA ÅR KOMMER JAG GLÄNSA PÅ STRANDEN!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på juni 1, 2012 i Uncategorized

 

Kommentera

 
