RSS

Avslappning.

13 Maj

Idag (läs igår) lördag startade jag dagen, och avslutade den med bastu och bad. 🙂

20120513-013654.jpg

Fredagen var ganska tuff och intensiv men med roligt arbete på pitchers! Dagens fullpass på Saigon var ganska segt må jag säga, benen var lite slut sen igår. 🙂

Jag fortsätter att tappa vikt, jag misstänker att det har med min vila från träning att göra.. Samtidigt som jag inte kan äta riktigt lika mycket trots att jag försöker och mindre kreatin intag för att jag vilar så mycket kan ligga bakom viktraset. 😦 Vidare spelar jag en massa fotboll och springer arslet av mig, kanske råkat tappa ett hekto eller två onödigt faller av det? 😀

Jag kommer fortsätta vila överkroppen någorlunda mycket maj ut tänkte jag. Idag körde jag bröst lite lätt, jag låg på stadiga 4 respektive 6 kilos hantlar! 😛
Jag körde faktiskt med stången (19,5) också. Men det kändes nästan som lite för mycket. Redan då känns det av av det onda.

Så jag fortsätter med vilan för att förhoppningsvis kunna ta i ännu mera sen utan att behöva få ont! Men frukta icke, jag må ta det lugnt med rygg axlar bröst armar, men benen har det ganska jobbigt på gymmet nu ska ni veta haha!

Hej med er så länge, nu ska jag snarka. 🙂

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på maj 13, 2012 i Hälsan, Träning

 

Kommentera

 
