RSS

Chrille-hjärta-hulken.

06 Maj

Seriöst. De försökte lägga in många roliga inslag i filmen. Och det blev faktiskt för många, men hulken var bäst av dem alla. Nuff Said. Avengers får 4 av 5 L. (Luu) Den sista uteblir på grund av små missar som en lekman kunnat förutse.

Allt som allt, bland det bästa jag sett på senaste tiden, helt i min smak! 🙂 Och Gud vad den här helgen har bjudit på plus och minus. Först och främst är det snart nästan som att gå runt hemma. Man börjar känna igen folk och hälsa på en del haha!

Mera minus är jobbet och Örebro, Gud vad jag är trött på att vara här. Ta mig booooort då! 😦

Träning? Inte idag My friend, blir lugnt nån dag, har två föda axlar… Får kötta lite ben imorn, och HEJ LISA OCH TOVE!

20120506-015005.jpg

Ps haha såg en krona precis vid mina fötter inne på bion. Var tvungen att ta kort. 😛

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på maj 6, 2012 i Random

 

Kommentera

 
