RSS

Hybrid?

23 Apr

Om du inte kan välja, kanske köra på något mellan tingen? 🙂 Efter en av våra sedvanliga ego photoshoots la jag märke till denna bild. Det påminner om en uppsträckning/landning i gymnastiken. I alla fall så som jag brukade göra haha! 😀

Inom några veckor hoppas jag få klart för mig hur de kommande månaderna kommer se ut för min träning. Vad väljer du när du står i kvalet? Laga dina favoritbyxor och fortsätter använda dem, eller kastar dem och köper ett nytt par? 🙂

Vilket en än väljer, så rådet jag en att göra det helhjärtat. 🙂

Vi ses snart peeps!

20120423-222957.jpg

 
1 kommentar

Publicerat av på april 23, 2012 i Träning

 

Kommentera

 
