RSS

Fotboll.

11 Apr

Fy fan vad kul det var. Jag gjorde mitt första forbollsframförande sedan sensommaren 2010! Jag måste säga att jag saknar att springa efter en boll som bara den!

Det märktes att jag var ringrostig, särskilt konditionsmässigt. Det skiljer sig en del från att gå mellan vikterna på gymmet. 😉 Bara höften håller kommer jag nog träna en gång i veckan!

Det gör inte så ont nu som jag trodde att det skulle göra, men det återstår att se imorgon! 😀

Imorgon kött på gymmet igen i vanlig ordning! Tack för idag världen! Låt mig ha det bra resten av veckan med. 🙂

Peace out!

20120411-010643.jpg

Vad hände med vädret? -_- min till höger, och Andres till vänster. 🙂

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på april 11, 2012 i Hälsan, Träning

 

Kommentera

 
