RSS

Brum Brum.

03 Apr

Seriöst, känslan idag går inte att beskriva. 🙂 Efter lite kånkande och till slut med hjälp av björnen Clark och andre så fick vi upp åbäket frän källaren. Första gatan, första växlarna.. Shit det var över ett halvår sen tror jag. MEN IDAG VAR JAG FRI SOM EN FÅGEL! Jag och andre tog en sväng idag och bara gled runt.

Det enda tråkiga är att han kör ifrån mig. -_- Jag näste köpa ny hoj fan, den här barnmodellen får för långsamt! 😀 PENGAR ÄR ENDA PROBLEMET, köpa en hoj är inget problem, prova istället att vara under 25 och försäkra en sån där.. Hej 2400 kr i försäkring i månaden. T_T

Jag har funderar på att skaffa en bil istället, det vore mer praktiskt eftersom jag jobbar i Örebro.. ELLER SÅ KÖPER JAG Sidväskor till nya mcn sp jag kan ta med mig packning till jobbet! :S

Hur som helst, är död som fan nu, tränat som en idiot idag och igår. Jag kommer däcka innan tolv. ^^

Hej med er! Imorgon väntar mera köttande!

20120403-225337.jpg

20120403-225722.jpg

 
2 kommentarer

Publicerat av på april 3, 2012 i Uncategorized

 

2 svar till “Brum Brum.

  1. IDA Q KARLSSON

    april 3, 2012 at 11:06 e m

    Oh, vilken fin hoj! 🙂

     

Kommentera

 
