RSS

Fucking bad!

30 Mar

Men det är något bra! Frågan är: How bad do you want it? Det finns inget klent svar där!

Jag har vart lite krasslig nu ett tag men kände mig nästan bra igår och taggade till som fan, jag tänkte att nu ska jag ge lite extra och köra ännu hårdare, men det går ju inte. Jag kör alltid MAX! ALLTID! Du kör tills du inte orkar mer, och lite till!

Finally börjar det ge lite resultat med den senare tidens hårda rygg träning, nu framöver ska jag försöka lägga lite extra fokus på axlar, jag ligger efter där.

Nu är det fyra dagar jobb i Örebro, nästa vecka då jävlar!

20120330-102741.jpg

20120330-102850.jpg

Kinesen och Johan!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på mars 30, 2012 i Träning

 

Kommentera

 
