RSS

NC.

25 Mar

Det var längesen jag hade ett hatinlägg. Här är ett. Gud vad trött jag är på att vara i Örebro, just nu är det värre ön vanligt. Jag har vart på dåligt humör sedan jag satte min fot på tåget hit i fredags.

Att vara här förstör så mycket av mitt liv, jag kan inte träna ordentligt, både sett ur träningsperspektiv men och konstmässigt. Jag är som en fånge här, det är jobb, och inget mer. Det känns som att livet stannar när jag åker hit. För jag kan inte göra något. -_-

Det är inte själva jobbet det är fel på, utan allt runtomkring, jag har sån låg arbetsmoral för att vara här just nu. Och jag fattar inte att jag ens är kvar..

Skit i det, upp med huvudet och håll ut, eller? Orkar inte mer, jag är inte långt ifrån att ta mina saker och gå till tåget.

Jag ska börja leva igen snart, så fort jag är hemma. Nu, robot.

20120325-102418.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på mars 25, 2012 i Uncategorized

 

Kommentera

 
