RSS

Nyanser.

23 Mar

Gårdagens bröstträning var givande! Trots en dålig axel smällde vi av ett köttigt pass och avslutade med lite ego-fotografering! 😀 Vi försökte lägga fokus på en helsidig bröstträning som inkluderade rak bänkpress, lutande hantelpress, kryssdrag och flies bland annat. Jag är nöjd trots att jag fick hålla igen lite med vikterna på grund av axeln. ”/

Idag vettefan vad som händer, 11 timmars pass i Örebro och en sån där allmän trött på livet dag.. 😦 Jag kanske åker hem till etuna över natten bara för att få vara hemma. Träning tror jag att jag skippar idag.

Vi bjuder på varsin min och Magnus idag! Det blev en hel drös med bilder igår så det finns mera, men det räcker så här för idag! 🙂

Fight on!

20120323-153001.jpg

Nyansskillnad pojkarna emellan haha! 😛

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på mars 23, 2012 i Träning

 

Kommentera

 
