RSS

Mat?

17 Mar

Dags att köpa mat! Jag har vart sjuk den här veckan, så det har blivit mindre träning och mindre äta ute. Nu när jag jobbar i etuna också istället för bara i Örebro är jag hemma mer så äter mera hemma. Jag har asdåligt med mat hemma och så här såg kylen ut i helgen. -_-

Ica imorn då va! Och axfood nästa vecka! Dags att träna snart igen också! Rygg imorgon kanske, febern jag hade under veckan är äntligen borta och höften är bättre. Jag fick panik i veckan men jag tror det berodde på att jag var så svag med febern och allt. 😦

Jag fick nya starkare smärtstillande och en muskelavslappnande! Så imorn blir det fan träning!

Och ikväll kan jag äntligen för första gången kolla på gladiatorerna, hoppas det är bra! Hej med er!

20120317-193003.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på mars 17, 2012 i Random

 

Kommentera

 
