RSS

Flygmaterial.

09 Mar

Morsning!

Gårdagen bjöd på intensiv ryggträning där jag fick mycket bra kontakt med latsen för en gång skull, därav rubriken. 😀

Det rullar på bra och jag tycker det känns bra när vi börjat mera med stora basövningar, i detta fall vanliga marklyft då. Man känner sig båda allmänt starkare och stabilare i kroppen efter en tids tränande med dessa övningar.

Idag har det varit lugnt, den enda träning jag bedrivit var lite lek i gympahallen efter att jag tränat mina smågrabbar i gymnastik. GUD vad jag saknar den träningen, och inte bara den utan lite basket och fotboll också, jag hoppas en dag kunna lägga in det ist för att hålla till på ett band eller crosstrainer, (vilket jag aldrig gör nu för tiden) -_-

IMORGON LÄTT BEN+AXLAR i Örebro, jobbar bara tre dagar denna jobbvecka, vissa har det bra. 😉

Vi köttar på mera i helgen och i tunis nästa vecka! SEE YA FIGHTERS!

                                         

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på mars 9, 2012 i Uncategorized

 

Etiketter:

Kommentera

 
