RSS

Avkoppling.

05 Mar

Jag sitter i solen i Eskilstuna och väntar på min lunchdejt. Jag lyckades få henne att sluta montera möbler hemma och joina mig för lunch på stan!

Underbara sol som lyser, och jag myser! Jag måste passa på de få timmar den är framme och värmer en!

Igår kväll och halva dagen idag har inte vart nådig, det var väldigt längesen jag hade sådan träningsvärk efter ett ryggpass. 😀 idag väntar slakt för benen!

För övrigt kommer jag precis från en intervju, bara det går vägen kommer jag vara hemma i Eskilstuna mycket mer!:)

20120229-142320.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på mars 5, 2012 i Hälsan

 

Etiketter: ,

Kommentera

 
