RSS

Hård?

19 Feb

Jag funderar på att lägga in lite Cardio i mina pass i ett försök till att bli hård. Jag har märkt skillnad nu, bara när jag ätit bra och tränat hårt. I dagsläget kör jag ingen kondition alls, det enda jag får ut är väl att jag kör väldigt intensivt på gymmet, oftast med aktiv vila.

9 månader till tävling, och 16 till det slutgiltiga målet. Tryyyhaaaards!

🙂

20120219-144559.jpg

Hittade nya träningskläder!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på februari 19, 2012 i Träning

 

Kommentera

 
