RSS

Achievement.

10 Feb

Fy fan vad skönt! Idag var en sån dör dag där jag släppte alla hämningar och bara körde på! Kroppen var på min sida också, det gjorde bara lite ont i axeln idag, så jag ville testa att maxa! OCH BAM! DÄR SATT DEN! Jag gjorde en trea på 90 kg bänk. (med hjälp de två sista) Ganska klent, men för mig är det stort! Jag klarade en etta på 87,5 hösten 2010 innan jag skadade axeln, och det är samma skit som sitter kvar.

Men som sagt, jag blir sakta men säker bättre! Bra tryck för övrigt, och jag satsar allt nu! På tisdag ska jag få hjälp med postering och fotning, jag ska söka till talangjakten! Lets Do This! 😀

Torsdagar är fullspäckade som vanligt och det är skönt att bara vara hemma nu. 🙂 trevlig kväll på er! Jag kommer småle till sömns. 😉 ttyl!

20120209-232620.jpg

 
2 kommentarer

Publicerat av på februari 10, 2012 i Träning

 

2 svar till “Achievement.

  1. Joanna

    februari 10, 2012 at 9:58 f m

    Jag ska tamejfan rösta på dig i talangjakten då! Hela Almby Hemvård hejjar hahaha

     
    • christianluu

      februari 10, 2012 at 10:20 f m

      Tack det lter jttebra! Ska gra mitt bsta! 🙂

       

Kommentera

 
