RSS

Crazy.

07 Feb

Två saker. Först har vi Emmas husdjur som löpte amok på Linns telefon. :S Den blev helt galen och jagade den som om det vore föda. Hur som helst, crazy.

För det andra, dagens ryggpass var fenomenalt! I killed it like a boss! Och för en gång skull så blev det riktigt bra marklyft, det går fan inte att köra utan remmar, man orkar inte hålla… Men idag haffade jag några. 😀

Jag fasar nu istället för morgondagen.. Ben.. Alltid lika kul…NOT! Men vafan måste ikapp där med!:)

Och förresten, bestämde mig idag för att söka till talangjakten. Min kompis undrade ifall jag skulle sjunga.. Gyahja. Nee, Bodys talangjakt! Orkar inte förklara, ni får kika själva, lär ju vara svårt som fan att komma med men försöka duger. 😉

Pekar ut.

20120207-203840.jpg

20120207-204024.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på februari 7, 2012 i Hälsan, Random

 

Etiketter: ,

Kommentera

 
